Мета: Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Розвивати діалогічне мовлення по темі.
Практикувати учнів у читанні та перекладі.
Розвивати уміння учнів будувати питання по тексту.
Розвивати уміння учнів працювати в команді.
Прищеплювати заківленість до вивчення англійської мови.
Обладнання: Репродукції картин відомих художників. Лексичні таблиці.
Хід уроку
1.Початок уроку. Організаційний момент.
Бесіда з черговим.
Good mornining, children!
Who is on duty today?
What date is it today?
Will you tell me a few words about today’s weather?
2.Тренування лексики в ситуаціях.
SituationI. Well, today I’ll guide you to the Picture Gallery.
Look here, we have a big exhibition of pictures,
mosaics, icons, vases, decorations, chronicles,
papers, manuscripts, clothes, armours.
Фонетичне опрацювання лексики.
Do you know what are they made of?
Well, they are made of
silver wool
bronze cotton
gold silk
precious stones velvet
Let’s speak about some of the exhibits.
Look at this one. Who can tell me, what it is,
and what it is made of?
Ps: It is a …
It is made of… Etc.
Situation II. And now I invite you to the art gallery. There are
many pictures here.
Look at them:
This is the picture … by…
These pictures are paintings
drawings
water- colours
Репродукції.
Who can tell me, is it a painting?
a drawings or
a water- colour.
Ps: It is a…
What is depicted on these paintings,
drawings and water- colours?
Лексичні Landscapes
таблиці interior
portraits
self- portraits
the life of common life
the life of rich people
abstractions
religious theme
Ps: It is a painting.
It depicts a landscape, portrait, etc.
SituationIII. Робота в групах.
Now, I’ll give you a picture and you will describe it.
Ps: This is a painting(a drawing)
It depicts…
It was painted by…
in…
It is called…
It is not an original, it’s a copy.
I (don’t) like it.
Situation IV. And now I’d like you to ask your partner as many questions as you can about these exhibits.
Ps: What is it?
What is it made of?
How much does it cost?
Is it an original or a copy? Etc.
3.Фонетичне оцінювання трьох форм дієслів.
be was(were) been
build built built
do did done
drow drew drawn
go went gone
make made made
see saw seen
erect erected erected
depict depicted depicted
found founded founded
like liked liked
paint painted painted
4. Практика читання та перекладу.
Now, we’ll read the text “The Museum of Sherlock Holmes“ at
page 68.
And I’d like to listen to your translation of it.
5.Робота в парах. Побудова питань до тексту.
My dear friends today we tried to describe the exhibits in the museum and art galleries.
You did your best at the lesson.
But at home I’d like you to revien the lexic at page 70-71 in order to be able to make dialogues at the next lesson, and write exercise VI at page 72 at home.
Мета: Тренувати учнів у вживанні вивченої лексики в ситуаціях.
Узагальнити всі види мовленнєвої діяльності за даною темою.
Активізувати вживання трьох форм дієслів та виразів as…as, so…as.
Розвивати творчий характер, слухову пам’ять, навички і вміння вести бесіду.
Виховувати зацікавленістьдо вивчення історії та культури Великої Британії.
Обладнання: таблиця неправильних дієслів
Хід уроку
1.Початок уроку.
Доповідь чергового.
2.Фонетична зарядка.
Solomon Grundy
was born on a Monday
finished school on a Tuesday
got married on a Wednesday
fell in one Thursday
got worse on Friday
died on Saturday
was buried on Sunday
That was the end of Solomon Grundy.
3. Активізація вивченого матеріалу.
а) Firstly let’s review three forms of the verbs.
be was(were) been
get got got
die died diet
bury buried buried
finish finished finished
start started started
begin began begun
leave left left
write wrote written
read read read
feel felt felt
spend spent spent
run ran run
become became become
Situation I. Now I’ll check who is the best to tell us the
Information about William Shakespeare.
What was W. Shakespeare?
What playwright was he?
(outstanding, famous, the greatest of all ages,
prominent, well-known, second-rate).
What did he write?
When was he born?
Where was he born?
Was his farther rich or poor?
What schooling did he have?
What did he leave for?
What did he begin his career as?
Did he become rich?
What did he buy for his farther?
Where did he leave during his last years?
Where was he buried?
Situation II. You are at a press- conference of a famous
actor(an actress, a scientist, a sportsman, a
politican)
The more questions you’ll ask, the better article you
will write.So, who you is the best journalist?
Ps: When where you born?
Where were you born?
What are you parents?
How do they earn money?
Did they become rich?
Where did you spend your childhood?
When did you start schooling?
Have you any brothers, sisters, grandparents?
Are you married or single?
What did you begin your career as?
What are you fond of?
Situation III. We’ve found a chronicle, but some parts of the
sentence are missing.
Let’s restore them.
He was… 1125.
He… schooling at the age of 8.
… got … in 1145.
… spent … in London.
… left London for Edinburh in 1155.
… had many…
Situation IV. Now we’ll have a competition.
You know that people may have
different occupation and they earn
money in different ways.
I’ll say the occupation and you’ll tell
me how he(she) earns his(her) money.
На дошці:Afarmer, a producer, an architect,
a tradesman, a mechanic, a priest,
a scientist, an academician, a musician,
a businessman, a banker, a judge,
a sailor, a queen, a politician.
Ps: He(She) earns his(her) money by…
running a bank, an enterprise, a farm, a firm;
printing press(newspapers,journals);
solving political problems;
designing new buildings;
selling or buying goods;
judging;
reigning over the country;
sailing over seas and oceans;
researching;
lecturing;
repairing;
carving of wood(stones)
producing films(etc.)
Мета уроку: удосконалювати вміння та навички учнів вживати в мовленні вивчену лексику;
Розвивати вміння і навички аудіювання, мовлення, читання і письма.
Виховувати увагу на уроці, інтерес до знань.
Обладнання: Картки, предметні малюнки, роздатковий матеріал.
Хід уроку
1.Організаційний момент.
I: Good morning children!
P: Good morning.
I: Who’s on duty today?
P: I’m on duty today.
I: Who’s absent today?
P: …. absent today.
2.Ми почнемо урок з повторення звуків та букв. Але перед цим невеличка рифмовка
Look at the window…
What’s your name?
How old are you?
Вчитель викликає учня до дошки і повторює разом з учнями звуки. Після цього повторюються букви алфавіту.
3. Бесіда Т-Р по картках, де зображені букви. Учитель задає запитання, а учень відповідає. Потім бесіда Р1-Р2 по картках.
Р1. Is this the letter a…?
P2. Yes, it.
Р1. Is this the letter В or C?
P2. This is the letter B.
4.Оголошення теми: Числівники, букви, колір та розмір предмета, повторення лексики.
5. Бесіда Т-Сl: „What is this?”
„It’s a cat”
„Is it an apple?” – „Yes it is”.
„Is it a girl or a boy?” – „It’s a boy”.
6.Проведення гри: „Вгадай слово”.
Вчитель викликає учня до дошки.Задумується слово, а учні
вг адують його ставлячи загальні запитання.
7.Закріплення слів на письмі.
1група.Описати предметні малюнки, починаючи словами:
„It’s...” та використовуючи при цьому колір предмета.
2група.Учні працюють з учителем по предметних малюнках описуючи їх.Один учень пише на дошці, а інші в зошиті.
8.Перед тим,як проводиться опис предметів, повторюється колір предмета: „What’s colour is…”
Проведення гри. Робота з картками.
Картка №1
Встав пропущену букву у словах:
r…d, gr…y, p…nk, gre…n, bl…ck, orang…
Картка №2
Добери до іменників прикметники, що означають колір предмета.
a cat, a dog, a kitten, a puppy, a book, a pencil-box, a pointer, a desk.
9.Фізкультхвилинка:”What is your name”.
10. Повторення правил читання слів.
sh, ch, th, ar, or, er, y.
Читання вправи: вправа 10, ст.108, повторення слів з вправи.
11.Повторення числівників у межах 100.
Спочатку повторюються числівники від 1 до 20, потім десятки.Далі повторюються числівники-десятки та одиниці.
Проводиться гра:”Сount from…to”, не називаючи числівник: 2, 10, 9 і інші.
Виконання арифметичних дій у межах 100.
Гра на 2 команди.
1) 20+40=60 4) 56:8=7
2) 100-50=50 5) 3*10=30
3) 50-17=33 6) 20:5=4
12.Переклад речень, використовуючи словосполучення типу: in the park, on the book, in the bag, under the desk, in the pencil-box.
Учитель викликає учня до дошки з 1групи, і він записує речення, де б зу стрічалися вище названі словосполучення.
13.Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Вправа 15, ст.90 (1група).
Вправа 16, ст.91 (2група)
Мотивація оцінок.
Мета: удосконалювати навички та вміння вживати в мовленні лексику в монологічному та діалогічному мовленні;
Розвивати вміння і навички аудіювання, мовлення, читання і письма;
Виховувати культуру поведінки в громадських місцях, бережливе ставлення до хліба, увагу на уроці, інтерес до знань.
Обладнання: таблиці, картки, роздатковий матеріал, грам пластинка.
Хід уроку
1.Організаційний момент
Good morning, children!
Good to meet you.
-Good morning
-Who is on duty today?
-I’m on duty today
-Who is absent today?
-All are present today
2.Ми почнемо наш урок, наш урок із повторення звуків.
Why do you cry, Willie?
Why do you cry.
Why, Willie? Why Willie?
Why, Willie? Why?
This is the key of the key of the kingdom,
In that kingdom is a city;
In that city is a town;
In that town there is a street,
In that street there is a yard,
In that yard a house,
In that house there is a room,
In that room there is a bed,
On that bed there is a basket
A basket of flowers.
3.А зараз я даю хвилинку порозмовляти „ a minute talk”
1 група.
Скласти діалог по темі „ Погода сьогодні”
1.Яка пора року зараз?
- Зараз зима.
2.Який зараз місяць?
- Зараз лютий.
3.До речі, яке сьогодні число?
- Сьогодні четверте лютого.
4.Сьогодні холодно?
- Так.
5.Яка сьогодні погода?
- Сьогодні чудова погода (погана).
6.Тобі подобається зима?
- Ні.(Так).
7.Чому тобі подобається (не подобається) зима?
- Мені не подобається зима, тому що взимку холодно.
- Мені подобається зима, тому що я можу кататися на ковзанах, на лижах. Взимку ми маємо чудове свято – Новий рік та зимові канікули.
2 група.
Скласти діалог: „Уявіть собі, що ви сьогодні чергові”.
- Привіт!
- Привіт!
- Ти черговий сьогодні?
- Так, черговий.
- Ти любиш чергувати?
- Так люблю (ні, не люблю).
- Чому ти любиш чергувати ( не любиш чергувати).
- Я люблю чергувати, тому що люблю підмітати підлогу, поливати квіти.
- Я не люблю чергувати, тому що не люблю витирати пил, прибирати в кімнаті.
4. Тема нашого уроку: „ Магазин. Покупки”
Мета: Ми повинні з вами закріпити лексику в монологічному та діалогічному мовленні, на письмі та при читанні тексту.
Зараз ми повторимо слова по темі.
Вчитель викликає одного учня до дошки, а інший запитує слова.
1. Як звучить на англ. мові слово магазин, покупка, відділ, цукерки,
ринок, продавати, купувати, здача, ковбаса, кондитерський відділ,
молочний відділ, м’ясний відділ, хліб, гроші, сир, масло.
5. Закріпити знання слів на письмі.
1 група – самостійна робота. Учні описують предметні малюнки, називаючи слова. Хто найбільше напише слів.
2 група. Учні працюють з учителем. Вчитель диктує слова, один учень записує на дошці, всі інші пишуть у зошити.
Після цього вчитель перевіряє 1 групу, хто більше написав слів по темі „Магазин. Покупки”. Учні або читають слова, або один учень записує слова на дошці.
В цей час 2 група читає самостійно слова. А 3 учні працюють над словами по картках, які перевіряються до закінчення уроку.
Картка №1
Встав пропущену букву в словах:
br…ad, pric…, chees…, c…ange, st…re, m…neg.
Картка №2
Напиши іменники на англ. мові, добираючи до них прикметники.
Їжа, магазин, покупка, ціна, цукерки, відділ.
Картка №3
Напиши іменники на англ. мові, добираючи до них дієслова.
Морозиво, їжа, масло, універсальний магазин, покупки.
6. А тепер перекладемо речення і складемо діалоги.
1 група. Скласти діалог по темі „Покупки. Магазин”.
Роздаються картки з предметними малюнками, де написані слова по темі .
1. Ти любиш ходити за покупками?
- Так, люблю.
- Що ти купуєш у магазині?
- Я купую продукти.
- Де ти купуєш молоко, на ринку чи в магазині?
- В магазині (на ринку).
- В якому відділі ти купуєш сир і масло?
- Я купую сир і масло у молочному відділі.
2. Привіт!
- Привіт!
- Куди ти ідеш?
- Я іду в магазин.
- В який магазин ти ідеш?
- Я іду в овочевий магазин.
- А що ти хочеш купити там?
- Я хочу купити картоплю, капусту, моркву.
- А в цьому магазині є фрукти?
- Так. Тут є апельсини, мандарини, яблуко.
2 група. Переклад речень. Учні працюють з учителем. Учитель диктує 2 речення. Один учень пише на дошці, всі інші пишуть в зошити.
1.Я купую хліб у хлібному відділі.
2.Його ціна 70 коп.
3.Я купую свіжий хліб, білий чи чорний.
7.Опис малюнків (монологічне мовлення).
1 група. Описує малюнки по таблиці, складаючи при цьому речення.
1.Це магазин. Це продуктовий магазин. Тут ми купуємо хліб, масло, молоко, сир, цукор, цукерки, ковбасу, м’ясо. Я ходжу в магазин, тому що мені подобається робити покупки. Але мені не подобаються ціни. Вони надто високі.
2. Я думаю, що це велике місто. Тут є багато магазинів: продуктовий гастроном, овочевий, квітковий магазин, магазин „іграшки”. Мені подобається ходити в овочевий магазин. Тут я можу купити картоплю, капусту, помідори. А також фрукти: лимони, яблука, сливи, мандарини, апельсини.
2 група. Описує предметні малюнки по таблиці, називаючи слова, або складаючи прості речення такого типу, як:
1.Це сир. 2.Це пачка цукру. 3.Це пляшка молока. 4.Я люблю пити молоко. 5.Це буханка хліба.
8.Перевірка навичків читання. Текст по темі: „Магазин. Покупки”.
Вправа 25, ст.87
Учні ланцюжком читають текст.
При читанні тексту учнями 2 групи, учні 1 групи виправляють помилки.
9.Кінець уроку. Учні самі роблять підсумок уроку. Вони говорять про те, що повторили на уроці, які закріпили навички (на уроці) при повторенні лексики.
Мотивація оцінок вчителем.
10. Домашнє завдання.
1 група. Читати вправу 30 ст.88; Вправа 4,ст.98 (письмово).
2 група. Читати вправу 30 ст.88; Вправа 11,ст.98 (письмово).
Для кожної групи пояснюється письмова вправа або вчителем, або учнем.